A máme tu druhý díl Knižního pořadu!

15. dubna 2013 v 13:18 | napsal: Kevin *Wulfric* Scherrer (15) |  Novinky

Po měsíci čekání je tu druhý díl Knižního pořadu a s ním tři recenze, jeden preview a veledůležité Vyhlášení "Hladové soutěže o Hladové hry" z minulého dílu.
Nenechte si to ujít! :)



---

Wulfrion - Váš Knižní pořad 2.díl


---

Sečteno, podtrženo:


Soutěž - "Hladové soutěže o Hladové hry" se zúčastnilo přesně 196 lidí. Upřímně, vůbec jsem to nečekal. Naprosto užasné! Tímto ještě jednou srdečně děkuji všem za zhlédnutí Prvního dílu a doufám, že vás Druhý díl nezklamal :)
Výsledky soutěže najdete právě v Druhém díle.

Sledovanost - Původně jsem si myslel, že si Knižní pořad bude své diváky získávat velmi pozvolna a postupně. Omyl - za první týden měl 1. díl KP přes 500 zhlédnutí! Skoro neuvěřitelné :)
Touto dobou už má skoro 750 zhlédnutí a číslo pořád roste.
Druhý díl teď má 150 zhlédnutí a to jsem ho nahrál teprve včera.

Fanoušci & Reakce - Jestli jsem byl překvapený počtem soutěžících, tak při sledování Wulfrionského Facebooku jsem byl v radostné extázi.
Během toho celého měsíce se počet fanoušků ztrojnásobil. A číslo pořád roste.
Knižnímu pořadu & Wulfrionu k dnešnímu datu na Facebooku fandí přes 105 lidí (15.4.2013 - 13:17) a to už je pořádná podpora! :)
Reakce na Knižní pořad jsou neuvěřitelně kladné (ani jeden záporně laděný komentář, první díl na YouTube neměl žádný "dislike") a já jsem fakt nadšený tím, že se vám to líbí.
Beze vší skromnosti si myslím si, že se nám všem povedlo něco úžasného.

---

Věci, které byste měli vědět


Facebook - Vzhledem k tomu, že jsme překročili hranici 100 fanoušků, mohl bych vyhlásit nějakou FB soutěž, ne? Zatím nemám vymyšlenou tu úplně hlavní cenu, ale rád bych výherci poslal balíček s mnoha překvapeními :)

Knižní pořad - Nejdřív jsem KáPéčko dělal sám, pak se ke mě přidali Medroš a Elinor, které můžete slyšet v druhém díle. Ve třetím díle uslyšíte čtvrtého člena KP týmu :)
Oproti prvnímu dílu je tu ještě jedna nepatrně zásadní změna - Knižní pořad má svou oficiální znělku, kterou teď budeme nějakou chvilku používat (se svolením autora).

Písnička ze znělky je volně ke stažení --> noDJ - Do it Girl ft. Crisis

Protože "Hladová soutěž o Hladové hry" už dávno skončila - a původní soutěžní bannery jsou tedy neplatné - vytvořil jsem pár ikonek.
Jednu s rámečkem a pozadím a druhou bez pozadí, bez rámečku, jen se stíny - pro ty, kterým se první verze nelíbí.

Ikonkou se prosím snažte odkazovat spíše na Youtube kanál - www.youtube.com/officialwulfrion - protože adresa blogu už na ikonce je.
Ale to je samozřejmě na Vás :)

 

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Berenika Berenika | E-mail | Web | 15. dubna 2013 v 16:00 | Reagovat

Já už nový díl chválila na Facebooku.
Ikonka se už vyjímá na blogu. Původně jsem chtěla použít druhou, ale transparentní pozadí zdůrazňuje písmo téměř stejné barvy jakou má má stránka. Nevadí, tahle také vypadá pěkně.

2 Loreai Loreai | 15. dubna 2013 v 19:15 | Reagovat

Milí kritici spisovatelky Michaely Burdové, dost mě zděsilo, jak jste znechutili její novou knihu budoucím čtenářům. Jediná věc, se kterou bych souhlasila, je ta věková hranice...kdyby to bylo od 11, nestalo by se nic.

To, že se ztrácíš v ději nejspíš vypovídá o tom, že tvým cílem není knihu číst, ale knihu zkritizovat od hlavy až k patě.
Na knize mi nesmyslná přišla jen jedna věc...a to sklenička v chatce temnovlků.

Tvá kritika je pěkně hnusná...ta narážka na krb je opravdu debilní....Snažíš se být vtipný?? Ne nejsi...

"Do sedmi měsíce náhle zdegenerují" Divné ne?.....Opět vtipkuješ???!! Skoro nevěřím, že jsi to četl....Pokud ano, možná jsi si mohl všimnout, že je to psáno v různých časech, ale to je zdřejmě moc náročné...

Zdali ti uniká význam slov, tak jsi snad naprosto vypatlaný nebo moc líný se podívat do mapy.

"Jsem alergický na slovo Weer worf"...To mě se natahuje při slově Wulfrion.

Tvá kritika mi přišla ubohá a jestli chceš něco opravdu posoudit, tak to alespoň pořádně přečti!!!

3 Simonne Simonne | 15. dubna 2013 v 19:32 | Reagovat

[2]: Taky si myslím, že většina částí kritiky jsou přehnané, asi jsi tu knihu četl příliš rychle, aby bylo co recenzovat, jinak by jsi všechny části pochopil (jako já)
Já si myslím, že tato kniha je autorčina nejlepší, už se do toho psaní dostala. Možná taky brát ohled na věk autorky, protože je mladá (nevím kolik je tobě) a je jasné, že nebude psát jako ti starší zkušení autoři (G.R.R.Martin a spol.)

4 "Wulfi" "Wulfi" | Web | 15. dubna 2013 v 20:07 | Reagovat

[1]: Zuřivě se klaním a uctivě děkuji :)

[2]: Si totálně vychytala :)

[3]: Knihu jsem četl dvakrát. Je jí asi 24 - a teď se mrkni třeba na Paoliniho, který je jen o šest let starší, ale Eragona začal psát v patnácti.

Milí kritici "spisovatelky" Michaely Burdové si stojí za svým hodnocením, ale děkuji za vaše hodnotné komentáře.

(Jinak jsem strašně rád, Lorelai, že nás považuješ za "milé kritiky" ^^ )

5 Kristie Kristie | Web | 15. dubna 2013 v 20:10 | Reagovat

Tenhle pořád se mi neskutečně líbí! Vážně skvělý nápad, který určitě stojí za pozornost. Z mé strany ti náleží obdiv za to, že jsi dal něco takového dohromady. :) Rozhodně se už těším na další díl a určitě si hodím ikonku na blog. :)

Ohledně recenze na knihu od Míši Burdové (ke které jsem sice nic nechtěla psát, ale když tu vidím ty komentáře...), musím říct, že je docela pravdivá. Knihu jsem také četla a i když jsem ji nezkritizovala tak přísně, řekla bych, že v zásadě bylo vypíchnuto to, co je v knize opravdu špatně. Nemyslím se, že by šlo o nějaké zesměšnění autorky. Prostě jen konstruktivní kritika, kterou fanoušci vždycky slyší neradi.
Simonne sice píše, že je Míša mladá autorka, ale zase už má za sebou osm knih, tak by mohla být poučená, mohla by psát lépe (aspoň ty dialogy...) a nedržet se jen zaběhnutého stereotypu. Já opravdu proti Míše Burdové nic nemám, přijde mi jako milá osoba a její Křišťály moci nejsou taková katastrofa, ale Syn Pekel se jí vážně moc nepovedl - obzvlášť pokud knihu čte starší čtenář zvyklý na kvalitnější (fantasy) knihy. :)

6 Elinor Elinor | Web | 15. dubna 2013 v 20:40 | Reagovat

Zdravím a zareaguji paušálně na oba předchozí komentáře.

- v čem "znechutit knihu"? Znechutí cílové skupině sebejízlivější recenze třeba takové Stmívání? Neřekla bych.
U Michaely Burdové je to podobné. Jak jsem říkala v recenzi - buď má člověk rád její způsob psaní a vyprávění příběhů, a pak není co řešit, nebo ho rád nemá. A v takovém případě bude knihou znechucen, i když si ji přečte. Nebo se do ní podívá a prolistuje jí.

- mládí autorky: je ročník 1989 a má za sebou 8 knih. Pokud vím, Wulfric je mladší, ale to nechme stranou. Bavíme se o někom, kdo by měl být, podle počtu vydaných knih, velmi zkušený autor, a tím pádem nepotřebovat dobu hájení.
(Mimochodem, tohle je základní (")problém(") knih Michaely Burdové. Prezentují se před čtenáři především jako díla mladičké autorky, přičemž z nesmělé debutantky se už dávno stal ostřílený matador.)

- jak jsem říkala v recenzi, ty knihy fungují především ve svém vlastním subprostoru. Popsala bych to slovy, že jsou o fantazii, fantazii a pro změnu o fantazii. Můžeme se bavit o tom, jestli to stačí. Podle mého názoru, za kterým stojí desetitisíce přečtených stránek, ne. Zejména v situaci, kdy kniha poměrně nezkousnutelná pro teenagery (kteří nejsou fanoušci), má nastavenou cílovou skupinu kolem patnácti let. Pohádka pro děti? - Hm, OK.
Pokud mám vyjít ze zkušeností s betareadingem, tak autorka píše "přiměřeně svému věku", respektive jako průměrný dvacetiletý člověk, o kterého se otřela Múza. Amatérských textů cca na téhle úrovni jsem viděla spoustu. Michaela Burdová mi od prvního setkání s její tvorbou připomíná Paoliniho a - teď si bohužel nevzpomenu na název série, ale napsala to mladá Francouzka a hlavním motivem byly kouzelné drahokamy a těžce nemocná holčička (koukla bych se do knihovny, ale musela bych být v druhém doma :) ). Výchozí úroveň - OK, měla štěstí,přejme jí to. Problém je, že ve své tvorbě nejde dál a pořád se pohybuje v rámci toho, jak psala svoji prvotinu. Jenom to dělá mnohem suverénněji.
I z těchto důvodů považuji za její nejlepší dílo jednorožčí sérii, nad tou jsem si vyloženě říkala: "jo, mladá autorka, vypíše se, bude to super". Za osm knih se pouze zacyklila.

7 Loreai Loreai | 16. dubna 2013 v 11:54 | Reagovat

[4]: Hmm...myslím, že neexistují jen ty dva typy lidí. Podle vás, jsou jen lidi, kteří knihu zbožňují nebo odepisují. Já teda nejsem ani jedno. Kniha se mi líbí, celkově mě zaujala tvorba SPISOVATELKY  Michaely Burdové....
BTW: O Paolinim bych radši pomlčela...Přečetla jsem  pouze Eragona a to jsem se musela hodně přemáhat...Určitě jsem nebyla knihou okouzlena jako někteří a první díl mě nepřesvědčil k četbě dalších. Eragona bych zhodnotila jako...prostě příběh, klasika...Zlý král, vyvolený hrdina...Draci...to je celé kouzlo knihy...nevím, ale podle recenzí a na to jaký je to "BESTCELLER", tak jsem asi očekávala...víc....Jediným poutavým bodem na této knize je její rozsah, který je +- o ničem... takže asi tak...

[6]: Znechutit..ano myslím, že ano. Nějaký věrný bloger, který Wulfiho blog i kritiku žere knihu odsoudí jen kvůli jeho nepatřičné kritice....Dopíši to potom...musím na hodinu IKT :P

8 Loreai Loreai | 16. dubna 2013 v 19:39 | Reagovat

[5]:  Mno, já nevím, já bych rozhodně jako chybu nevytkla, že Weer worfové zní jako slizouni ze star wars....nebo co to bylo.

Tady autor blogu se opět snažil být "vtipný"... Jo jen otázku?? Proč má kniha teda 2/10??? Za to, že dobře hořela?? Přijde mi zvláštní, že knihu totálně potopíš a nakonec jí dáš i ty dva body?? Ze soucitu??

[7]: Jo a ještě k té mé první větě. Nejsem tak zažraný fanoušek, takže 10/10 by kniha nedostala ani ode mne, ale přijde mi poněkud netaktní jí takhle shodit.

Milí kritici, jsem zvědavá, jakou knihu potopíte příště...

9 Miri Miri | 16. dubna 2013 v 20:21 | Reagovat

[8]: Řekla bych že má dva z deseti, protože od jednoho kritika dostala 1/10 pak 3/10 a 2/10... to by mohl být průměr.

Mně se pořad líbil a co se týče kritiky Míši Burdové. Myslím si že problém knížky je v tom, že se tváří jako Fantasy knížka 15+, bestceller a výjmečné dílo mladičké spisovatelky. Veškerou její tvorbu bych zařadila spíš do románků pro dívky, nebo tak nějak.(stylová podobnost s Eragonem - autor patnáct let a Kameny osudu - autorka 14 let mi příjde trefná)
Veškerá kritika která v pořadu padla mi zní spíše jako: Nepatříš mezi fantasy Knížky s velkým K. S tím souhlasím, ale sama se na Míšina dílka koukám jako na oddechovku, když zrovna nic co si chci přečíst v knihovně nemají.

10 Venea Venea | Web | 16. dubna 2013 v 21:25 | Reagovat

Když jsem tvou recenzi na Vlčí krev viděla poprvé myslela jsem že tě asi zastřelim!:-D Byla jsem hrozně naštvaná, protože miluju knížky od MB a nebýt jich tak nikdy nezačnu psát. Potom jsem si ale nějak uvědomila že máš hold názor no:-D A právě proto ti to nechci nijak vytýkat. To je ale jen kousek z tvého pořadu, musím před tebou smeknout protože máš svělej design:) A taky máš hezkej hlas:-D Pokračuj v tom ale nejdřív si u recenzí promysli jestli to neurazí i čtenáře;)
PS: Vůbec mi nejde do hlavy proč se ti nelíbí název "WEER WORF" no to je jedno:-D

11 "Wulfi" "Wulfi" | Web | 16. dubna 2013 v 21:59 | Reagovat

[5]: a [9]:: Neplýtvejte slovy na tu kacířskou holotu!
Vězte; za jeden Měsíční cyklus znovu sestoupí Náš Velký Pořad na Zem a přinese jedinou pravou Víru dalším lidem.
Blahoslaven budiž Wulfrion!

[8]: http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2012/07/Gq3F2.gif

106 lidí a já si myslíme pravý opak.

Mimochodem, co všichni máte s tím "bestcellerem"? To je nějaký nový druh celeru? :D

12 Miri Miri | 16. dubna 2013 v 22:12 | Reagovat

[11]: Ano... nový druh celeru. Taky by se dalo říct.

13 "Wulfi" "Wulfi" | Web | 16. dubna 2013 v 22:13 | Reagovat

[10]: Né, né, né... Já smekám!
Přestože jsem tě měl tou recenzí nevýslovně šokovat, urazit, pobouřit, rozhodit, naštvat, potrollit - jakožto fanynku MB, díky které jsi začla psát - nejenže jsi to přešla a hledíš na Pořad jako na celek, ale také mě vlastně chválíš...
Veneo, máš můj respekt :)

No a já jdu popadnout dech, který jsi mi úspěšně vyrazila :D

14 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 16. dubna 2013 v 22:21 | Reagovat

Hele, Wulfzlato, čekala jsem tady teda větší flame, poté, co jste tak odstřelili naši populární blogovou autorku. :-)
Ale stavím se za vás, podle mě jste byli poměrně neutrální a konstruktivní (pokud to srovnám s původním konceptem, ehm, ehm, kuck). :-)

15 Crystal Crystal | Web | 17. dubna 2013 v 17:23 | Reagovat

Hmmm, já si tu knihu od Burdové snad nakonec přečtu, abych věděla, jak to s ní je (a nebo radši ne, youtube ukázky ze čtení mi stačily). Ale řekla bych, že budu souhlasit s vámi.
Tahle diskuze mi připomněla jakýsi rozhovor s Anne Rice, která řekla, že o Stmívání, že poslat upíry na střední je hloupý nápad, a fanynky stmívka se na ni hned slítly jako by snad někoho zabila :DD Jinak myslím, že pokud už člověk přihlíží při výběru knihy k recenzím, nikdy nekouká jen na jednu, tak tuššš o nějakém znechucování knihy, nikomu se tady čtení syna pekel nezakazuje, tak by se drahé fanynky měly uklidnit, že někdo řekl něco, co se jim nelíbí.
Jinak se moc těším na další díl a jsem zvědavá na čtvrtého človíčka ^^

16 megi megi | 17. dubna 2013 v 20:57 | Reagovat

[2]:naprosto souhlasím, já ji přečetla za pět dní a vše jsem pochopila a to jsem u sebe neustále měla sestřenku, která neustále něco potřebovala a na knihu jsem se nemohla plně soustředit

17 megi megi | 17. dubna 2013 v 21:10 | Reagovat

[16]: A krom toho, beru, máš svůj názor, ale myslím, že tohle dokáže ovlivnit DOST lidí a ty se ještě drze vysmíváš na blogu jisté autorky Michaely Burdové!!! A myslím, že je dobře mít svůj názor, ale ne ovlivňovat ostatní a znám OPRAVDU HODNĚ lidí, kteří DÍKY MÍŠE začaly PSÁT.! Tak si příště pořádně laskavě promysli co napíšeš či řekneš.

18 Vivi Vivi | Web | 18. dubna 2013 v 18:39 | Reagovat

Nevím co si o tom mám myslet, vlčí krev jsem nečetla, ale vím, že Michaela Burdová píše skvěle, já sama zkouším psát a vymýšlet názvy a děj je někdy dost složitý. Chápu, že každý má svůj názor, ale tohle mi nepřišlo jako normální kritika, ale spíš vylívání zlosti. Každý má rád jiný styl psaní a tady se nejspíš sešli milovníci stylu jiného, než je to psáno, protože já jsem se do jejích knížek ponořila a sžila se s nimi. Dále chci napsat, že jsem celou recenzi a pořad nedokoukala, protože špinit a shazovat úspěšnější je trapný a hnusný.

19 Berenika Berenika | E-mail | Web | 19. dubna 2013 v 18:38 | Reagovat

[18]: Za "úspěšnou" se Míša považovat sice dá, ale jen pro určitou věkovou skupinu, která zcela jistě není 15+ (pročež zařazení knihy nesedí). Recenzenti tedy dle mého nejsou "milovníci jiného stylu," ale milovníci tohoto stylu (fantasy), který byl minimálně věkovou hranicí značně pošpiněn.

Skvěle píše Tolkien. Míša píše průměrně pro čtenáře 10+ a podprůměrně pro čtenáře 15 až 20+, mají-li už něco z fantasy načtené. Recenze od obou věkových skupin se budou ve většině drasticky lišit a názor se může během dospívání změnit. Kolikrát jsem se ještě před pár lety zamilovala do knihy, kvůli které bych se dnes inspirovala Wulfim a pořídila bych si speciálně pro ni krb.

20 ... ... | 21. dubna 2013 v 11:48 | Reagovat

[19]:Oh, tady mi přišlo, že reagujete na co chcete, protože o věku tam nebyla ani zmíňka a navíc Fakntasy je žánr (druh)knih, ale MB píše jiným stylem psaní - každý píše jinak, protože každý je nějak vyjímečný nebo jiný. Navíc tohle je podle mě pravé fantasy, autorka vymýšlela vlastní jména, země a tvorečky (např. v KM ibraxiry a jiné potvůrky).
Navíc bych chtěla ještě napsat, že do každé kritiky by mělo být přehledně řečeno +- ...  To je asi vše co chci říct ......

21 Syki Syki | E-mail | Web | 21. dubna 2013 v 20:51 | Reagovat

No já si snad toho Vlka na recenzi vyžádám :D Jestli tohle byla kritika a cupování, tak to jste milé slečny obdivovatelky ještě nic neviděly. Z různých stran slýchávám, že kniha stojí za prd jak po příběhu, tak po jazyku - a z těchto ohnivých reakcí nemůžu jinak a říkám si, že už z recese do toho půjdu, i když jsem knihu odvrhla už jen na základě hloupé anotace.

Pozn.: Recenze nebyla nijak posměšná, ale krásně trefná, nadlehčená a zcela normální. Recenze je pokaždé subjektivní pohled čtenáře a má knihu i autora zhodnotit, doporučit jej čtenářům - případně od koupě odradit, od toho tu také recenze jsou. Nevidím na tom tedy nic špatného a rozhodně to není to nejkritičtější, co jsem kdy kde četla. Takže za mě palec nahoru!

22 K. K. | 23. dubna 2013 v 20:23 | Reagovat

Všechny své pocity z vaší recenze na knihu Vlčí krev bych shrnula do jediného slova: děkuji.
Konečně se někdo rozhodl přestat přehlížet přehlížené a bez okolků říct to, co fanynky Burdové sice slyší nerady, ale je to zjevné všem čtenářům, kteří ve svém životě přečetli alespoň jednu knihu: a to, že úroveň jejích textů je spíše podprůměrná. Což by mladým dívkám ve věku od osmi do dvanácti let nemuselo vadit, ale proč se to tedy podsouvá starším, a ještě s nálepkou bestseller?
Burdová své knihy seká jako Baťa cvičky, aniž by se zamyslela nad tím, že kvalita je přednější než kvantita. Je smutné, že nám ji média předsouvají jako "královnu českého fantasy" a Fragment prezentuje její knihy způsobem, jakoby se jednalo o klenoty české fantasy tvorby jednadvacátého století.
Proti samotné Michaele Burdové samozřejmě nic nemám, ale ne jí, to celému jejímu realizačnímu týmu vzdávám holt. Udělat z takového materiálu tak komerčně propagovanou knihu, je z mého pohledu malý zázrak.
Ještě jednou díky, nehorázně se mi ulevilo:)

23 Mei-riefel Mei-riefel | 23. dubna 2013 v 20:35 | Reagovat

No tak jako, když už jsem někde četla, že se objevila nehezká recenze na knížku MB, tak jsem myslela, že vyletím!
S kámoškami - jedna  z nich je Venea jsme si to pustili. Jo hlas máš hezkej, ale ta holka ne (nic proti), no ale jako poslouchat to :D. Potom následovaly hádky s Veneou. Ohledně SP nejsem nadšená, ale jinak jsem velký fanda MB -  tahle kniha ji hold moc nevyšla.
    Řekla jsem si, že je to váš názor, ale nemuselo se to tak hrotit a Venea byla jak sopka. Ale jak řekla, nechala si to rozležet v hlavě :D :).

24 "Wulfi" "Wulfi" | Web | 23. dubna 2013 v 21:48 | Reagovat

[21]: Jinak vidí recenzi na SP pravověrný čtenář Fantastiky, MB - fanatik a kolega recenzent.
Díky moc :)

[22]: Já děkuji tobě :)

[23]: Kéžby měla MB víc tak rozumných fanynek, jako jsi ty a Venea...

25 nel-ly nel-ly | Web | 2. května 2013 v 2:35 | Reagovat

jak mě vlogy (takhle se to píše?) nebaví a nemám je ráda, tak tenhle jsem dokoukala, zasmála se a zůstala spokojená... je to hezky profesionálně udělané, zajímavé, ale tedy těch několik slidů s ne-inception zvukem na konci :-D z toho už jsem měla cukání
jsem zvědavá na další

26 Elizabeth Elizabeth | 2. května 2013 v 17:22 | Reagovat

Jsi trapnej fail jsi udělal jenom ty jo a mimochodem proč myslíš,že  je to psaný pro mladší čtenáře ?! Člověk jako ty zřejmě nemá mozek protože kdybys ho měl přemýšlel bys hlavou ne prdelí takže klid OK ? Je to svět fantazi tak trochu přemýšlej než Míšu začneš kritizovat. Chtěla bych vidět co bys napsal ty když ti bude něco okolo 20 let takže příště přemýšlej.

27 Elizabeth Elizabeth | 2. května 2013 v 17:43 | Reagovat

MRKNI na shinabo007.blog.cz

28 "Wulfi" "Wulfi" | Web | 3. května 2013 v 9:26 | Reagovat

[25]: Jsem moc rád, že se Ti to líbilo :)
Snad Tě v budoucnu nezklamu, rozhodně tam už ale nebudou ty ne-inception zvuky :D ;)

29 "Wulfi" "Wulfi" | Web | 3. května 2013 v 9:45 | Reagovat

[26]: 1) Tečky, čárky, háčky, slovosled...nic? Ty tu češtinu fakt nesnášíš :D
2) Napsaný pro mladší čtenáře? Dej si facku, věková hranice je patnáct let a výš.
3) Je mi patnáct (tzn. jsem člověk z cílové skupiny)
4) Klidně mrkni do rubriky Povídky, tam toho najdeš dost - ale bohužel, nic o hrdinných jednorožcích, krystalech moci nebo o vlkodlacích, které trápí pubertální potíže...
5) Víš, že existují i knihy, které nenapsala Burdová? Hustý, že? :D

Jo a nejdřív mi sem napíšeš tohle, a pak máš ještě tu drzost si sem dát reklamu na blog? :D
6) Ty už to nepij ani ředěný :D

30 Angel Angel | 7. května 2013 v 16:55 | Reagovat

Drahý "Wulfi",
knihu Syn pekel jsem zatím bohužel nečetla, takže nemám právo kritizovat tvou recenzi. Musím ti však "poděkovat", žes ji nejen mě, ale i ostatním tak dokonale zhnusil. Dále bych chtěla podotknout, že tvůj sarkastický smysl pro humor mě začíná(s prominutím)pěkně srát. Ztrapňování ostatních ti jde opravdu skvěle...

31 "Wulfi" "Wulfi" | 9. května 2013 v 12:56 | Reagovat

[30]: Není zač, rádo se stalo :)

32 Benny Benny | 16. června 2013 v 16:32 | Reagovat

Zdravím všechny příznivce fantasy. Chtěla bych doporučit knihu, kterou jsem přečetla už asi 3x, je rovněž od mladé dvacetileté autorky. Je moc pěkně čtivě napsaná, myslím, že se líbí mladším, ale i těm, kterým už "náct" není. Jmenuje se Vilana. Vřele doporučuju.

33 Andělská Bohyně Andělská Bohyně | 5. srpna 2013 v 7:47 | Reagovat

Wulfi, díky za tvoji recenzi a za komentáře dalších lidí. Konečně se totiž objevil někdo, kdo má všech pět pohromadě a hlavně je sečtělý a ne pubertální ucho nebo uječená slečna, co slintá nad každým (ale opravdu KAŽDÝM) svalnatcem z knih Burdové (no vážně, nemá tam nikoho normálního, všichni jsou ohromně sexy a namakaní. Slečny zase modelky. Nesešla se tam armáda modelů na focení od Calvina Kleina?). A věřil bys tomu, že slečna Burdová teď hodnotí rukopisy za 90 Kč? :D no nejdi do toho :D pošli jí 90 Kč a počkej si pár dní na hodnocení od fakt "skvělé" autorky, která určitě se svými zkušenostmi může rozdávat rady na potkání. A k tomu rozdávání by si taky měla trochu stáhnout nos, protože jí leze nahoru a dáma si o sobě začíná čím dál víc myslet. Doporučuji si přečíst komentáře na jejím blogu.
Osobně si myslím a stojím si i za tím, že počet vydaných knih z nikoho nedělá zkušeného a dobrého spisovatele. Jde o kvalitu, ale ne pokroucenou kvantitu, na kterou za pár let aktuální čtenářky i čtenáři naprosto zanevřou nebo zapomenou. Protože tohle jsou knihy, které se do myslí lidí nezapíšou. Jsou to knihy, které se dají číst pouze v určitém věku a v určité hranici sečtělosti nebo spíš v naprostých začátcích fantasy. Ale ne později. Málokdo se k nim vrátí, jako třeba jiní k Zaklínači, Pánovi prstenů a dalším velkým dílům.

34 Laure Laure | 5. srpna 2013 v 23:51 | Reagovat

Tááákže, Syna pekel jsem zatím nečetla a pořád se ještě rozhoduju, jestli to vůbec mám v úmyslu.
Ale Poselství a Křišťály jsem od ní četla, a musím souhlasit s dřívějšími komentárory/rkami, že jednorožci od ní byli nejvydařenější.
Křišťály moci jsem dočetla až do konce, a nemůžu říct, že by se mi to místečkami nelíbilo, ale jedna z věcí, co mě na tom doopravdy štvala, byla jak rychle se do sebe hlavní hrdinové zamilovalo. A jak silně.
Na začátku čtvrtého dílu se hlavní hrdinka chce zabít, jenom proto, že ten její miláček zemřel, což se mi zdá trochu podivné na to, že se znají nanejvýš pár měsíců.
Střádají se mi období, kdy MB obdivuji a strachuji se, jestli se jí někdy ve svých dovednostech vyrovnám, a kdy mám chuť si za takovou myšlenku nafackovat.
Jsem přesně o devět let a deset měsíců mladší, než ona, ale občas mi přijde, že i já píšů líp (ne nějak extra excelentně, prostě líp).
Děkuji vám, za velice přísnou, a bohužel pravdivou, recenzi, která možná některé z fanoušků urazila. Uplatnila mě v domněnce, že její psaní se stává čímdál více odfláknutěší, jelikož si autorka zjevně myslí, že s hezkou obálkou, synopsí a věrnou lůzou kolem sebe jí každý ty obrovské nedostatky odpustí.

35 Laure Laure | 22. srpna 2013 v 15:07 | Reagovat

A mimochodem, jak jste říkali, že MB upustila od rozepsané scény... Ona si MB rozepsala několik příběhů najdenou a pustupně se k nim varcí, takže to bude tim.

36 "Wulfi" "Wulfi" | 23. srpna 2013 v 3:25 | Reagovat

[32]: No supér, díky za tip ;)Hmm.. nejmenuješ se náhodou Bára? :D

[33]: Napadlo mě, že bych jí to kilčo poslal a speciálně pro ni napsal i nějakou suprovou povídku 3:D Ale... škoda peněz...
Nemám slov, naprosto s tebou souhlasím :)

[34]: Fíha, taky jsi na ní nenechala suchou nit! :D Jsem rád, že ti ta recenze v tomhle trochu pomohla a děkuju za komentář a podporu! ;)

[35]: A případ je vyřešen, milý Watsone! :D

37 Anna Anna | 31. srpna 2013 v 12:36 | Reagovat

Ahoj, zrovna jsem si přečetla srpnovou pevnost, kde je recenze na druhý díl syna pekel a docela se jim to tam líbilo, tak mě napadlo, jestli nechcete zkritizovat i druhý díl?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama